Škola nanečisto v naší Přípravce
Proč studovat Na Kopcích?
Studovat Na Kopcích není nuda!
Aktuality

ÚTERÝ 4. 9. 2018

8.00 – 12.30:   Den třídního učitele

10.00:              konec vyučování 1. ročníku, oběd

11.30 – 13.00: oběd ve školní jídelně (učitel dozor u své třídy)

Konec vyučování a odchody na oběd:           2. – 4. roč.……….11.30

5. – 7. roč.……….12.00

8. – 9. roč.……….12.30

Školní družina: 6.00 – 7.45, 10.00 – 16.00

STŘEDA 5. 9. 2018

Výuka dle rozvrhu

Adaptační den: 1. A, 6. A, 6. B

Školní družina: 6.00 – 7.45, 11.40 – 17.00

Celý pedagogický sbor se už těší na všechny žáky!

Příjemný start do nového školního roku.

Na Laguně

Ve čtvrtek dopoledne se všichni příznivci vodních radovánek z 2. stupně vydali do aquaparku Laguna. Zde strávili hodinu a půl pláváním ve venkovním bazénu se slanou vodou, jízdou na tobogánu, využili vířivky a masážní proudy. Nejvíce byla obsazena divoká řeka, houpací kolébka či podmořská jeskyně s akváriem. Po dopoledni stráveném ve vodě se již všichni těšili na vydatný oběd.

Mgr. Lenka Zvěřinová

Sportovní den 2018

Cílem naší sportovní výpravy byla lokalita chráněného území, přírodní památka Ptáčovský kopeček. Každé družstvo muselo prokázat své dovednosti a znalosti v morseovce, hodu na cíl, chůzi s básničkou, rozpoznání rostlin, zpěvu, … Některé úkoly byly humorné, jiné nás potrápily, ale naše putování se vydařilo. A výsledek naší výpravy? I cesta může být cíl!

Školní výlet druhých tříd

Letošní školní výlet druháci prožili v DT Biskupice. Programem výletu byl turnaj v přehazované a relaxace v místním venkovním bazénu. Sice nás v noci zastihla velká bouřka, ale to nás neodradilo od všech sportovních aktivit. Naštěstí druhý den vysvitlo sluníčko a my tak mohli dokončit turnaj a spokojení a unavení odjet zpátky domů.

Výlet 7. A - Mrákotín

Na třídní výlet se třída 7. A vydala na tábořiště v Mrákotíně ve dnech 20. až 22. června.

Ve středu jsme se ubytovali a rovnou jsme vyrazili na rybník, u nějž tábořiště leží. Někteří se šli koupat, jiní vytáhli na vodu kánoe. Na vodě jsme zůstali skoro celý den, na pevninu jsme vylezli jenom na jídlo a také jsme si zahráli pár her. Druhý den jsme vyrazili do nedaleké Lhotky, kde jsme překonali svůj strach a mnozí i své síly v lanovém parku. Po návratu se opět všichni vydali na vodu. V pátek nám již počasí tolik nepřálo a vzhledem k zimě, která nás probudila, se nikomu na vodu nechtělo. Díky tomu jsme měli dostatek času na balení a úklid tábořiště a po obědě jsme se již vydali na cestu domů.

Strážná hora 7. A

Ve středu 27. 6. jsme se vydali přes celé město na Strážnou horu. Na Strážné hoře jsme si zahráli hru, abychom se trochu zahřáli, protože nebylo úplně nejtepleji a někteří počasí trošku podcenili. Po pár "mravenčích bitvách" jsme vylezli na vodárenskou věž. Z horní plošiny věže jsme si užívali krásný výhled na celé město Třebíč. Poté jsme se uvnitř podívali na krátká poučná videa o vodárenství a o památkách Třebíče. Před návratem do školy jsme ještě vyzkoušeli "Lanáček v Borovičkách" a poté jsme se přes občerstvení a zmrzlinu vrátili zpátky do školy.

Mgr. Antonín Malach

Výlet 7. B

V pondělí 18. června žáci 7. B vyrazili na školní výlet do Brna. Díky krásnému slunečnému počasí si užili procházku po Brně a adrenalinovou hru „laser game“. Ta žáky bavila natolik, že si ji zopakovali hned 2x. Po maximálním nasazení v bojové hře se žáci těšili opět do letního Brna. Procházku Brnem zakončili nákupy v nákupním centru Vaňkovka. Příjemně unaveni se potom vydali vlakem zpět do Třebíče, kdy i cestu vlakem si užili na maximum.

Mgr. Vendula Pavlíková

Na rozhledně - branný den

I přes nepříznivou předpověď počasí se žáci šestých tříd vydali v rámci branného dne na Pekelný kopec. Vrchol se nachází ve výšce 572 m n.m., takže bylo potřeba zdolat určitý výškový rozdíl. Některým to nestačilo, a proto se rozhodli ještě pro výstup po 125 schodech na vrchol rozhledny, ze které byl i přes oblačné počasí krásný výhled na Třebíč a okolí. Následovala zasloužená svačina a návrat přes Terůvky k Poliklinice Vltavínská. Ti unavenější využili MHD, aby se dopravili ke škole. Zbylí se rozhodli pro pěší výkon až Na Kopce. Předpověď počasí naštěstí nevyšla a všichni jsme si užili výlet bez deště.

Mgr. Lenka Zvěřinová, Mgr. Eva Vomelová

více info

Školní výlet 8. B a 9. roč.

Ve dnech 20. – 21. června odjeli žáci tříd 8. B, 9. A a 9. B na školní výlet. Cílem jejich putování bylo  RS Nesměř nedaleko Velkého Meziříčí. Úžasné dva dny výletu se vydařily nejen díky pěknému počasí, ale zejména díky dobré náladě všech zúčastněných.

Mgr. Zuzana Dočekalová, Ing. Lenka Auerová, Mgr. Zuzana Dreslerová

Výlet šesťáků

V pondělí 18. června vyrazili šesťáci na dlouho očekávaný školní výlet. Někteří odjeli v předstihu na kole, ostatní přivezl do RS Nesměř autobus. Počasí bylo přímo ukázkové, a proto žáci využili všech možností, které toto malebné prostředí v údolí řeky Oslavy nabízí. Kromě sportovních aktivit – fotbalu, baseballu, přehazované a frisbee - šesťáci vylezli na Teplštejn a prošli se do Dolních Heřmanic. Hloučky dětí se bavily hraním karet, relaxací v chatkách, nebo jen povídáním si příběhů. Večer si všichni společně zahráli hry. Vzhledem k slunečnému počasí bylo oblíbené brouzdání nebo koupání v řece. Nechybělo ani posezení u ohně a opékání špekáčků. Všichni prokázali hrdinství při stezce odvahy. Třetí den po snídani se cyklisté opět vydali směr Třebíč a zanedlouho po nich autobusem i zbytek šesťáků. Všichni se opět setkali před budovou školy.

Mgr. Lenka Zvěřinová a Mgr. Eva Vomelová

více info

Ve čtvrtek 21. června 2018 společně vyrazila 4.A a 4.B na výlet do Punkevních jeskyní a na Macochu.

Společně jsme autobusem dojeli ke Skalnímu Mlýnu. Tam jsme přesedli do turistického vláčku a dojeli ke vchodu do Punkevních jeskyní. Před vstupem do jeskyní jsme se posilnili svačinou. Oblékli jsme si bundy a vyrazili na prohlídku jeskyní. V jeskyních i na lodičkách bylo moc hezky. Pak jsme došli ke spodní stanici lanovky a nechali se vyvézt nahoru k propasti Macocha.