8. a 9. ročník se učil, jak zacházet s financemi. Týdennímu projektu předcházela beseda s paní Ing. L. Dvořákovou ( v rámci projektu Dne pro školu). S žáky si povídala o základech osobních financí, rodinném rozpočtu. Mimo jiné zazněly termíny rezerva, likvidita, pasivní příjem, druhy možných investic. Program byl zaměřený na praktické příklady, jak hospodařit s penězi, na co si dát v životě pozor a jaké nástrahy na ně budou v životě čekat. Příklady a zkušenosti z vlastního života žáky zaujaly. K danému tématu si také zahráli hru FinGR Play.
Následující týden žáci 8. ročníku vypracovávali pracovní listy s různými tématy. Seznámili se s penězi, jejich historií a funkcí. Poznali ochranné prvky, hmatové znaky pro nevidomé. Seznámili se s vyrovnaný, deficitním a přebytkovým rozpočtem. Zkoušeli si různé typy rozpočtů sestavit. Svými slovy dokázali vysvětlit, co je to banka, jakou plní funkci a co nám může poskytnout. Vše probíhalo zábavnou formou. Hodně se diskutovalo.
V 9. ročníku se žáci seznámili s finančním trhem a institucemi na něm působící. Zaměřili se na finanční produkty, půjčky, úvěry, roční úrokovou míru, pojištění a investice. Zaměřili svoji pozornost na banky, které se vyskytují v našem městě.
Finanční gramotnost je nezbytnou součástí vzdělávání mladých lidí.